Noteikumi un nosacījumi

VISPĀRĪGIE TĪMEKĻA VIETNES UN TIEŠSAISTES VEIKALA “Socintegra” LIETOŠANAS NOTEIKUMI
(piedāvājuma līgums)

Pēdējās izmaiņas: 2025. gada 6. maijs


1. VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI

1.1. Šis dokuments (turpmāk — “Noteikumi”) nosaka tīmekļa vietnes socintegra.lv un tās apakšdomēnu (turpmāk — “Vietne”) lietošanas kārtību, kā arī pirkumu nosacījumus taktilo preču tiešsaistes veikalā (turpmāk — “Veikals”).
1.2. Vietnes īpašnieks: nevalstiskā organizācija “Socintegra”, reģ. Nr. 40008169366, juridiskā adrese: Rīgas rajonas, Ropažu novads, Ulbroka, Institūta iela 13‑1 (turpmāk — “Operators”).
1.3. Apmeklējot Vietni, reģistrējoties vai veicot pasūtījumu, lietotājs apliecina, ka ir izlasījis, sapratis un piekrīt šiem Noteikumiem.

2. TERMINI

  • “Lietotājs” — jebkura fiziska vai juridiska persona, kas apmeklē Vietni.

  • “Saturs” — teksti, fotogrāfijas, video, audio, grafika un citi materiāli, kas ievietoti Vietnē.

  • “Taktilās preces” — Veikalā piedāvātā produkcija sensorās attīstības un iekļaušanas veicināšanai.

  • “Sociālie projekti” — Operators īstenotās programmas un iniciatīvas sociālās integrācijas mērķiem.

3. NOTEIKUMU PRIEKŠMETS

3.1. Operators piešķir Lietotājam tiesības:
a) aplūkot projektu un ziņu sadaļas;
b) iegādāties preces Veikalā;
c) piedalīties Vietnē aprakstītajās sociālajās iniciatīvās.
3.2. Daļa no preču pārdošanas ieņēmumiem tiek novirzīta Sociālo projektu finansēšanai.

4. LIETOTĀJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI

4.1. Lietotājam ir pienākums:
— sniegt patiesu kontaktinformāciju pasūtījuma veikšanai;
— ievērot Operatora un citu tiesību turētāju autortiesības;
— atturēties no darbībām, kas var traucēt Vietnes darbību.
4.2. Lietotājs drīkst citēt Saturu nekomerciāliem nolūkiem, ja ir pievienota aktīva saite uz Vietni.

5. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

Visas tiesības uz Saturu pieder Operatoram vai trešajām personām saskaņā ar licences līgumiem. Jebkāda kopēšana, modificēšana vai izplatīšana bez Operatora rakstiskas piekrišanas ir aizliegta.

6. REĢISTRĀCIJA UN KONTI

6.1. Pasūtījuma veikšanai reģistrācija nav obligāta; taču, lai sekotu pirkumu vēsturei un piedalītos lojalitātes programmās, reģistrācija ir ieteicama.
6.2. Operators drīkst apturēt vai dzēst kontu, ja Lietotāja darbības pārkāpj likumus vai šos Noteikumus.

7. PREČU IEGĀDES NOTEIKUMI

7.1. Pasūtīšana ietver preces izvēli, kontaktinformācijas aizpildīšanu un maksājuma apstiprinājumu.
7.2. Apmaksa tiek veikta ar bankas pārskaitījumu.
7.3. Pēc maksājuma apstiprināšanas pasūtījums tiek reģistrēts sistēmā; to var mainīt, sazinoties ar klientu atbalstu līdz preces nosūtīšanai.

8. PIEGĀDE

8.1. Piegādi veic kurjerpasta pakalpojumu sniedzēji, kuru saraksts norādīts Vietnē.
8.2. Piegādes termiņi un izmaksas tiek rādītas pasūtījuma brīdī un ir atkarīgas no reģiona.
8.3. Nejaušas bojāejas risks pāriet Lietotājam brīdī, kad prece nodota pārvadātājam.

9. ATGRIEŠANA UN APMAIŅA

9.1. Lietotājs var atgriezt vai apmainīt preci labā kvalitātē 14 kalendāro dienu laikā no saņemšanas dienas, ja saglabāts preces izskats un patēriņa īpašības.
9.2. Taktīlās preces, kas nonāk saskarē ar ādu, pieņem atpakaļ tikai neizmantotas, neatvērtā iepakojumā.
9.3. Atgriežot preces, piegādes maksa netiek kompensēta, ja vien nav noteikts citādi.

10. ATBILDĪBAS IEROBEŽOJUMS

10.1. Operators neatbild par:
— Vietnes darbības pārtraukumiem tehnisku darbu vai trešo personu rīcības dēļ;
— iespējām krāsu atšķirībām starp fotogrāfijām un preci dabā;
— piegādes kavējumiem pārvadātāja vainas dēļ.
10.2. Operatora maksimālā atbildība nepārsniedz Lietotāja apmaksātā pasūtījuma vērtību.

11. PERSONAS DATU APSTRĀDE

Personas datu vākšana un izmantošana notiek saskaņā ar Vietnē publicēto Privātuma politiku.

12. FORCE MAJEURE

Puses tiek atbrīvotas no atbildības par saistību neizpildi, ja to izraisījuši ārkārtēji, neparedzami un nepārvarami apstākļi (karš, dabas katastrofas, sakaru tīklu darbības traucējumi u. c.).

13. NOTEIKUMU GROZĪŠANA

Operators drīkst vienpusēji mainīt Noteikumus. Atjauninātā versija stājas spēkā ar publicēšanas brīdi, ja nav noteikts citādi. Būtisku izmaiņu gadījumā reģistrētie Lietotāji tiek informēti pa e‑pastu.

14. PIEMĒROJAMĀ TIESĪBU AKTU BĀZE UN STRĪDU ATRISINĀŠANA

14.1. Šiem Noteikumiem piemērojami Latvijas Republikas tiesību akti.
14.2. Puses cenšas risināt strīdus pārrunu ceļā; ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai tiesā pēc Operatora juridiskās adreses.

15. KONTAKTI

Klientu atbalsts: info@socintegra.lv
Tālrunis: +371 26 38 32 51 (Pr.–Pk. 10:00–18:00)

Akceptējot šos Noteikumus, Lietotājs apliecina, ka ir iepazinies ar Privātuma politiku un piekrīt preču iegādes, piegādes un atgriešanas nosacījumiem.